Obserwatorzy

Nastawienie


Jakie jest dziś Twoje nastawienie do życia?
Czy ta paskudna pogoda ma na nie wpływ?
Przyznam się,  że u mnie tak i świadoma tego, jak ważne jest nastawienie, rękami i nogami bronię się przed przygnębiającym wpływem aury, powtarzając jak mantrę następujące słowa:

Nastawienie 
"Im dłużej żyję na tym świecie, tym głębiej rozumiem wpływ,  jaki ma na życie nastawienie. Nastawienie jest dla mnie ważniejsze niż fakty. Jest ważniejsze niż przeszłość,  niż edukacja,  niż pieniądze,  niż okoliczności,  niż to co inni ludzie myślą lub robią.  Jest ważniejsze niż wygląd,  utalentowanie, czy umiejętności"
Charles R. Swindoll
Kto doczytał do końca miłego weekendu i łapka w górę 👍

Zajrzyj też jak masz ochotę po trochę inną, bardziej związaną z moją twórczością treść na

Komentarze

  1. Muszę sobie te słowa zapisać i czytać co rano :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!Dla mnie pomagają one bardzo i stawiają mnie do pionu. :) zwłaszcza gdy łapię poziom ;)

      Usuń
  2. Nastawienie - muszę nad tym popracować.
    Nie jest to łatwe - tak sądzę.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale da się ćwiczyć, jak mięśnie np brzuszki :)

      Usuń
  3. Nad moim nastawieniem to jeszcze dużo pracy:)))ale te słowa będę powtarzać:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powtarzać, by zapadło w pamięć, tez to robię! :)

      Usuń
  4. A ja zawsze lubiłem właśnie aurę przez większość określaną jako "przygnębiająca". Deszcz, wiatr, burza, grad, itp. - od zawsze działają na mnie inspirująco i dają sporą dawkę energii. A co do meritum, to prawda - nasze nastawienie ma ogromy wpływ na nasze samopoczucie. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, że ja też odnajduje się w tych "mokrych" i wiejących klimatach? :) Może dlatego, że jestem zodiakalnym wodnikiem? :)

      Usuń
  5. Ostatnio w ramach obowiązków w pracy odwiedziłem pewną młodą kobietę. Dzwonię, a ona przez domofon: proszę mi dać 5 minut, muszę się uczesać i pomalować. Odpowiedziałem: nie warto, mam 54 lata i jestem gruby :) To moje nastawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dystans do siebie, to bardzo dobre nastawienie! :) to nie idealne kształty sa najbardziej sexy w życiu ;) ale właśnie dystans do siebie wynikający z wewnętrznej dojrzałości :)

      Usuń
  6. Moje złe nastawienie akurat nie ma nic wspólnego z pogodą, niemniej mam nad czym popracować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj droga Agnieszko. Dawno mnie u Ciebie nie było. Jednak często ciepło o Tobie myślę.
    Nad moim nastawieniem pracuję od lat. Od trzech tygodni znowu nie mogę dojść do formy.
    Pracuję nad pozytywnym nastawieniem, ale czasem załamuję już ręce.
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, bo nie spotkałyśmy się nigdy osobiście, a też bardzo ciepło o tobie myślę, może uda się znów usłyszeć niedługo... pisz do mnie na agaa2086@gmail.com ściskam!

      Usuń
  8. Basieńko, ta unknown powyżej to oczywiście ja Aga :) nie wiem, czemu mnie z google wyrzuciło i piszę jako anonim

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty