Obserwatorzy

Bądź jak motyl. Tańcz!


Nie uwierzę:
w dobre intencje "ekologów ", dopóki nikt nawet nie zająknie się o ilości spalin emitowanych przez miliony tirów każdego dnia... Za to znane są przypadki wycinki pierwotnych puszczy, by produkować ekologiczne biopaliwa i wiele innych absurdalnych akcji, za którymi stoją olbrzymie pieniądze. 

Nie popadnę w histerię z powodu korony wirusa, podczas gdy zwykła grypa cichaczem zabija szybciej i więcej...
Nie ulegnę nagonkom jednych na drugich, bo spotkania NA PARKIECIE udowodniły, że potrafimy mimo diametralnych różnic, "produkować" kreatywność, radość, przyjaźń.
Świat wymaga od nas różnych haraczy:
ekoharacze,
farmaceutoharacze,
strachoharacze
oddajemy w haraczu swoją wolność i samodzielne myślenie w zamian za ogólne histerie, prawo do lęku i obawy o jutro. A myśląc o tym - paraliżujemy nasze dzisiaj. Przysypujemy naszą radość popiołem i wcale nie dlatego, że kiedy piszę te słowa, jest akurat popielcowa środa ... :)
Nie daj się zastraszyć!
Żyj sumiennie i gorliwie jakbyś tańczyła jedyny taniec swego życia. Jak motyl, który ma poczucie obecnej chwili. Nie pamięta, że wczoraj był robakiem, a jutro będzie wspomnieniem. Rozwija skrzydła dziś i korzysta z dobrodziejstw świata.
Bądź jak on!
Tańcz tu i teraz!
Życie jest pasmem chwil, jest sekwencją, którą nazywamy "teraz"!
Każdego dnia zrób coś konkretnego.
Każdego dnia zrób coś co Cię przeraża. Po co?
Przeczytaj ciąg dalszy tutaj: 

Komentarze

  1. Wspaniale napisałaś. Zgadzam się z Tobą po całości.

    'Przysypujemy naszą radość popiołem'- cudownie napisałaś. Takie zdanie dużo uświadamia. Piękny z Ciebie człowiek, lubię czytać, co piszesz. :) Kiedyś z anime usłyszałam zdanie: Uspokój się, z tym nic nie zrobisz. Zróbmy to, co teraz jest możliwe', jakoś tak to było. Kieruję się tymi słowami, odkąd je usłyszałam i bardzo mi pomagają cieszyć się życiem i stawiać sensowniejsze kroki. hehe Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, dziękuję za kolejną lekcję życia. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo ci dziękuję za ciepłe slowa, tyle w Tobie entuzjazmu... Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Zgadzam sie z dziewczynami:)))pięknie i mądrze napisane:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoją mądrość Aguś. Ostatnio świat zwariował! Słabsi psychicznie tego nie wytrzymają.Ludzie sami pchają się ku zagładzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo zawsze się cieszę, jak Ciebie widzę, wnosisz taki spokój i rozwagę...

      Usuń
  4. Agnieszko, ja także podziwiam Twoją mądrość i optymizm.
    Pragnę odzyskać wiarę i sens życia. To bardzo trudny proces, ale bardzo się staram dla Tych, którzy są mi bliscy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty