Obserwatorzy

Z tego co pod reka

Powitam was na poczatke pozytywnym cytatem dnia :




Miej świadomość własnej tożsamości - Skąd przychodzisz, Kim jesteś i

co w związku z tym możesz... oraz dokąd zdążasz..."

Potrzeba mi duzo pozytywnej energii, bo za oknem niebo wisi nisko, prawie dotyka plotow, 
jest w miare cieplo, ale, nie, nie, -nie 28 ° C jak w Polsce- 
jeszcze by nam sie w glowach poprzewracalo od takiej slonecznej pogody! 
Poki co karmie swoj umysl sloncem z waszych radosnych, kolorowych postow; 
wrzucam pare fotek sprzed kilku dni; 
nic szczegolnego- ranny szybki zestaw z tego co pod reka.
W roli debiutantki- przezroczysta bluzka ( tunika?)- Street One, 
ktora znalazlam bedac przelotem w ciuchlandzie.

plaszczyk, tunika - SH,
spodnie- H&M,
buty-Promod,
torebka-Veritas





I tradycyjnie kilka fotek z zycia wzietych :)

Ulubione miejsce moich psow na klatce schodowej, maja stad wglad na cala ulice, siedza sobie jak w lozy! Dzis Kajetek pelni dyzur




   z przymrozeniem oka :)




Komentarze

  1. I love that oversized clutch!

    www.styliststeph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce uff straszny gorąc jak latem ; )
    ale nie ma co narzekać dobrze jest! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo spodobała mi się biżuteria. Szukam takiej od dłuższego czasu :)
    __________
    Obserwuję . !
    Moge prosić o
    kliknięcie w link
    Oasap w moim nowym
    poście? :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika skradła moje serducho!!!Jest śliczna ajjjjjj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tunika i bizuteria za grosik, ale szczerze je pokochalam, dziekuje wam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj mi też Twoja tuniczka podoba się bardzo ! :) fajnie wyglądasz w takich lekko hipisowskich klimatach :)bardzo pasuje Ci taki zwiewny i lekko szalony styl :) Jest romantycznie ale też z pazurem.....rozpisałam się ale baaardzo mi się podoba :)


    U mnie sobie zwierzaki upodobały jedno "biedne" okno :) Biedne bo nic na nim postawić nie mogę bo albo koty zwalą albo Maks mordką :)Zawsze jak jakiś większy hałas na zewnątrz to wszyscy od razu to biedne okno okupują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki, ooo to powiedzialabym, ze to bardzo cenne okno-a nie biedne- skoro jest obiektem pozadania twoich czworonogow!jak ja chcialabym miec jeszcze kota, ale poki co nie chce draznic swego meza, ktory kocha zwierzaki, ale nade wszystko praktycznie podchodzi do zycia i zwiazanych z posiadaniem zwierzat niedogodnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tez kiepsko z pogodą, Aga,maj za pasem,a ja chodze w szaliku i rekawiczkach, brrr...szkockie uroki.ślicznie wyglądasz, ekstra masz ten komplecik naszyjnik + kolczyki, i ta tabliczka w kuchni... super!

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonale cie rozumiem, klimaty, w ktorych mieszkamy sa troche pdobne i daleko im niestety do srodziemnomorskiego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bonjour !
    Je viens vous souhaiter, une très bonne fin de w-end, mais surtout a l'approche du 1er Mai, car c'est la coutume en France, vous apporter quelques brins de muguet, afin qu'il vous apporte le bonheur, ainsi que pour votre famille
    Amicalement
    Chris
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/04/29/1204291147081250289781706.jpg
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/04/28/1204280530561250289777793.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Que de belles photos! Vous m'avez rappelé cette belle coutume romantique! :)

      Usuń
  11. piękny naszyjnik i kolczyki <3 a i jaki słodziak - pies <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie;) bardzo spodobała mi się torebka

    OdpowiedzUsuń
  13. słodki pies i fajna torba i naszyjnik z kolczykami ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłe komentarze ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna tuniczka - ładnie ci w niej ;) ;-*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej