Obserwatorzy

Retour


No kochani, wszystko co dobre to sie szybko konczy. Dzis wyruszam w droge powrotna, 1500 km przede mna, a wiec post moj bedzie bardzo krotki, przedwyjezdny, troche goraczkowy. Mieszkam na granicy dwoch kultur: u mnie juz po swietach, a prawoslawni wlasnie sie do nich szykuja.
Na zdjeciach ponizej- malownicza cerkiew we wsi Ryboly
Zaleglosci w obserwacji waszych blogow nadrobie jutro na spokojnie w Brukseli :)

Aujourd'hui, nous allons en Belgique, 1500 km devant moi, les vacances sont terminés! Pour cette raison mon post sera très court, je dois encore préparer les bagages. Je vis à la frontière de deux cultures: chez moi- Paques est déjà terminé, et les chrétiens orthodoxes juste s'y préparent.

Sur les photos ci-dessous, une église pittoresque ortodoxe de la Ryboly village.







Mam na sobie:
sukienka- SH ( Zara),
sweter- Zara,
plaszczyk- SH,
buty-nowe, nie pamietam jaki sklep ( Schopping Woluwe)

Komentarze

  1. Piękna ta cerkiew :) nie mogę się też napatrzeć na też żółte botki,świetne są ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kosciol,jak z bajki! wogole lubię styl cerkwi prawoslawnych, bardzo bogaty i kolorowy, taki trochę orientalno-turecki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe połączenie kolorów, buty to taka wisienka na torcie;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam okazję pójść na mszę dla prawosławnych. muszę przyznać, że obrządek jeszcze bardziej skomplikowany niż w Kościele rzymskokatolickim. odnośnie doświadczeń - tak, pierwszy raz zdarzyło mi się reanimować człowieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak bardziej skomplikowanie i odpowiednio dluzej, ale swoja kolorystyke i klimat ma, nie mozna zaprzeczyc!
      rzeczywiscie - niecodzienne doswiadczenie, nie zdarzylo mi sie - na szczescie moze- nikogo reanimowac! chyba stracilabym glowe! podziwiam!

      Usuń
  5. Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz !

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej