Obserwatorzy

Wywołana do tablicy.

  
                                                                                                                                                                                        
                                    
                              

Dziś będzie bardzo krótko. Zostałam wywołana przez sympatyczną blogerkę Renię (www.rozmaitosci.blogspot.com ) do tablicy. Mam wyliczyć siedem rzeczy, których o mnie nie wiecie. Jest ich oczywiście sporo więcej, ale nie warto tak sie do końca obnażać, niech coś zostanie tajemnicą :)

1) Uwielbiam długie spacery w deszczu opatulona ciepłymi dzianinami i zaopatrzona w gumowe buty. 


   
touchofart.eu
                                                                                                                       
 2) Kocham wode i ... nie potrafię pływać. Chyba już w tym wieku się nie nauczę! Kocham śpiewać... ale nie znam nikogo, kto bardziej fałszuje niż ja! Jestem pełna ograniczeń...

 
poolcamp.pl

3) Fascynują mnie starzy ludzie i dzieci. W tych pierwszych jest  cierpliwa, pokorna mądrość życia jakiej nie znajdziesz w żadnej książce.  Dzieci porażają swoją spontanicznością, radością i ufnością. Dużo sie od nich uczę.

 
marcin85.flog.pl


4) Moja namiętnością są psy, konie, samoloty, długodziobe-skrzydlate i... czekolada, o każdej porze i w każdej postaci.

 
national-geographic.pl


 5) W moim domu nie może zabraknąć ciętych kwiatów, książek i ... herbaty. Różnych gatunków.



 
portalflorystyczny.pl

6) Daruję wszystko wszystkim, jestem skłonna do daleko idących ustepstw, ale jeśli chodzi o moich bliskich i życiowe priorytety - mam duszę wojownika. Zawsze zwyciężam.

  
filmweb.pl

 7) Nie spodziewam się za wiele po ludziach, dzięki temu unikam wielu rozczarowań przy jednoczesnej nieustępliwej wierze w takie wartości jak dobroć, uczciwość, przyjaźń.

  
maknatura.pl

To tyle. Do zabawy zapraszam:
 annavictoriachic
 betibeata.......... styl.........
 Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero... zakupy! -Marilyn Monroe


Komentarze

  1. Dotarłam do Twojego bloga :-) Zaczynam śledzić :-)Pocieszę Cię, że też nie umiem pływać, ale cały czas mam nadzieję się nauczyć.!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjjj dziękuję serdecznie ...to już kolejne wywołanie, ach muszę się zebrac do kupy ....!!!Postaram się jak tylko poczuję się na siłach aby coś sklecic :)))ściskam Aguś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś jeszcze raz serdeczne dzięki ...To bardzo ważne, ale wiesz Twoje myśli są ze mną i Ja to wiem i czuję<3 Będę czekała cierpliwie na @ :*Dobrej Nocki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię wodę, ale nie umiem pływac. Głosno śpiewam (szczególnie kiedy jadę samochodem) i mega fałszuję:)
    Z pozytywów to...w moim domu są zawsze cięte kwiaty, książki i herbata w róznych smakach do reszty się nie przyznam:P
    Dobrej Nocy Agnieszko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite, jakbym czytala o sobie... W wiekszosci punktow Twoje tajemice są także prawdą o mnie;)nie umiem plywac, kocham książki, czekoladę i smakową herbatę,o i to o ludziach... to też...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cięte kwiaty, książki i ... herbata, piękny zestaw i na pewno dobrze poczułabyś się także w moim domku, gdzie tych dóbr nigdy nie brakuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. JA też dziś krótko. Wiem, że to infantylne, ale - UWIELBIAM CIĘ. Koniec. Kropka.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Infantylne, nie infantylne, ale rumieniec okrasił moje lico i skromnie spuszczam oczeta... dziękuję...

      Usuń
  8. Bardzo dziekuje za wywolanie napewno odpowiem :). Co do ludzi to bardzo podobnie myslimy :)nie oczekuje ale lubie dawac.

    OdpowiedzUsuń
  9. :) za pewne się zdziwisz ale mogę się podpisać pod każdym punktem z wyjątkiem tego o pływaniu , bo pływać umiem ale i tak nie pokazałam się w stroju od 10lat O.o i może też o tym że zawsze wygrywam to nie do końca ale za to walczę dzielnie ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. A Ja?? ;-)) chociaż czytając Twoje sekrety do co najmniej połowy mogłabym się sama przyznać... ech... Siotry Wodniczki Rulezzzz ;-)) Ściskam Aguś :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj szkoda, że tylko 7 faktów. Chętnie bym przeczytała całą autobiografię:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to napisałaś. :)
    Lubię długie spacery, ale tylko wtedy gdy jest ładna pogoda. :) No chyba, że jest to letni, wakacyjny, ciepły deszczyk wtedy mi to nie przeszkadza. Jesiennej pluchy nie lubię i wtedy najchętniej w ogóle nie wyściubiałabym nosa spod koca. ;)
    Wodę lubię, ale tak jak Ty, nie umiem pływać i pewnie się już nie nauczę. Chociaż kto wie... ;))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie napisane, jesteś niezwykłą osobą:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. uwazam,ze spacery wsrod kropli deszczu sa super romantyczne...ja tez bardzo lubie brodzic po kaluzach.nie wspomne o kwiatach,ksiazkach ,zwierzakach,czekoladzie i herbacie :) fajna zabawa,mozna sie ciekawych rzeczy dowiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co ciekawsze, wiek nie gra tutaj roli - jestesmy podobne bez względu na różnicę lat!

      Usuń
  15. Słodcy Czekoladozercy łączmy się! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej