Obserwatorzy

Post modowy niepodległościowy :) 11.11.11





No nie, jestem strasznie, ale to strasznie nierozgarnięta technicznie i tu zgodzę się ze wszystkimi kawałami o blondynkach. Jako, że nie piszę tylko o modzie, chciałam porozdzielać moje posty, aby nie był to taki misz-masz, ująć je w jakieś bloki tematyczne typu: moda-podróże-dom itp. Niestety nie mam pojęcia jak to zrobić. Może mi ktoś pomoże. Widziałabym to tak, że widzę na stronie głównej pasek, a na nim kilka pozycji ( jak na stronach internetowych), klikam w temat, który mnie interesuje i nie muszę przeglądać wszystkiego "jak leci". Nie wiem, czy wyrażam się dosyć jasno, ale HELP!!!! jeśli możecie.
Ale wracam do stylizacji,w trakcie której nie obyło się bez zabawnej sytuacji, a mianowicie-mój aparat uchwycił wdzięczne modelki w postaci owiec, które ustawiły się pięknym rządkiem jakby nic innego w życiu niż pozowanie nie robiły :)




                                                                                                                                         












prawda, że obiektyw je kocha :)


Komentarze

  1. Owce w roli modelek a to ci dopiero heca

    OdpowiedzUsuń
  2. można by uczyć się od nich pozowania,he, he :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te fotki:) płaszczyk super:)..to twoja długość i Twój fason:) coraz to bardziej zachwycam się Twoim stylem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej