Obserwatorzy

Krotkie listopadowe dni


Jesien weszla w swoja najsmutniejsza faze. Robi sie naprawde zimno, choc ciagle jeszcze slonecznie i sucho. Noc goni dzien i goraczkowo probujemy wyrobic sie z naszymi zajeciami. Wieczory dlugie i senne, mysli nasze biegna juz do swiat, supermarkety rozpoczynaja juz swoja meczaca, nahalna nagonke na nas. Jak co roku obiecuje sobie, ze w tym roku nie bedzie nerwowego kupowania prezentow w ostatniej chwili, ze nie wydam na nie z dzika radoscia calej pensji-strasznie podnieca mnie pakowanie podarkow w szeleszczace, kolorowe papiery!

Poki co probuje zaczarowac reszte szarych dni kolorowymi, cieplymi ubraniami i dobrym humorem :)






a moje psy spokojnie snia w swoich fotelach czekajac na cieplejsze dni......

Komentarze

  1. Piękny ten sweterek:) połączenie z chustą wyszło świetnie:)
    Supermarkety w mojej okolicy już zaczynają świętować...a ja za niedługo będę wyjeżdżać do pracy w ciemnościach i wracać o zmroku:(
    Fajne masz psiaki;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej