Obserwatorzy

Nie kombinuj, zrób to!


Cytat do  zastosowania w każdej dziedzinie życia:
"Można się tak całe życie zastanawiać,  czy wyjść z domu,  czy może lepiej zostać,  bo zacznie padać deszcz.  Ja po prostu wychodzę i nie kombinuję."
Agnieszka Dygat

Parafrazując ten cytat:
Można się tak całe życie zastanawiać...
- czy napisać książkę, 
- czy odwzajemnić uczucie, 
- czy pojednać się,  bo to przecież nie nasza wina...
- czy...
Nie kombinuj! Zrób to! 👍
Nie nakłaniam, by być lekkomyślnym, nakłaniam by nie popełniać grzechu zaniechania. 
Ja zbyt wiele wyzwań podjęłam za późno,  właśnie z powodu nadmiernego rozkminiania i rozkładania na czynniki pierwsze. Czy by mi się udało? Nie wiem.  Ale byłabym bogatsza albo o sukces, albo o... cenne doświadczenie. 
W codziennych zmaganiach z lenistwem czasami wygrywa ono, czasami ja. Gdy za dużo zaczynam analizować,  zamiast po prostu wstać i pojechać: na basen/do szkoły/do lasu...
Gdy zaczynam za dużo kombinować- już jestem na przegranej pozycji:
- kolejny kurs przerwany,
- karnet niewykorzystany,
- relacja zaniedbana 
Mózg jest strasznym leniwcem.
Kocha jak zaczynasz filozofować.
W mig znajdzie argumenty, by odwieść Cię od planu.
Dlatego z nim się nie dyskutuje, jak z przywódcami sekt :) Po prostu nie wchodź w to, to grząski grunt.
Nie kombinuj! Sprawy są prostsze niż Ci się wydaje. Rób co masz robić! 
www.laviolettee.blogspot.com
www.korzeniewska.com

Komentarze

  1. Chyba siły wyższe skierowały mnie na Twój wpis. Bardzo mi ten cytat jest potrzebny, pewnie mnie zmotywuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka Korzeniewska8 marca 2020 21:58

      To się cieszę, że nasze wirtualne ścieżki się skrzyżowały!

      Usuń
  2. Fajna deklaracja z boku u Pani-ludzie mający inne zdanie won. Brawo za tolerancję brawo za hipokryzję i brawo za brak szacunku dla samej siebie. Przyjdzie do mnie wszyscy,którzy mi się podobacie a reszta won-brawo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka Korzeniewska8 marca 2020 21:59

    Praca nad samym soba nigdy się nie kończy i to dobra wiadomość :)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry człowieku, czytaj ze zrozumieniem!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty