Obserwatorzy

Droga babciu, drogi dziadku.


W poprzednim poście pisałam o ludziach w naszym życiu, co są jak latarnie. Oświetlają nam drogę, I o tym, że są to często babcie i dziadkowie. A także o tym, (a może o tym nie pisałam, tylko pomyślałam), że żałujemy, że tak wiele rzeczy, których nie zdążyliśmy się dowiedzieć - odeszły razem z Nimi... I pozostaje bezsilność... A pamiętacie takie momenty, gdy przewracaliście teatralnie oczami, słuchając po raz enty tej samej opowieści z Ich młodości? Wydaje Wam się, że znaliście je na pamięć... I dopiero pewnego dnia, gdy czuje się pustkę braku osoby, wracają wspomnienia i te niedopowiedziane miejsca. Luki w Ich/Waszej historii... 
Ile by człowiek wówczas dał, żeby wrócić, dopytać szczegóły. Tyle, że już nie ma kogo...
o fajnym pomysle na prezent dla Waszych Dziadków czytajcie tutaj.

Komentarze

  1. Super pomysł na prezent i już są przecenione. Warto spisywać wspomnienia bo życie tak szybko leci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na prezent i już są przecenione. Warto spisywać wspomnienia bo życie tak szybko leci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie :) ja już się przymierzam do spisania barwne opowieści mego taty, bedzie kiedyś dla jego wnuków :)

      Usuń
  3. U moje teściowej czyli babci moich dzieci dokładnie w Dzień Babci stuka 80-tka

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak, wiem... wybieram się na imprezę :) żartuję! ale rocznica warta hucznego opicia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty