Obserwatorzy

Narodziny spotkań NA PARKIECIE


Spotkania NA PARKIECIE to inicjatywa, która wyszła od zainteresowanych pań, a która tak naprawdę chodziła mi po głowie od dłuższego czasu: od miesięcy, jeśli nie lat.

W Brukseli mieszka nas, wspaniałych Polek naprawdę dużo. Od dawna miałam pragnienie stworzyć miejsce, gdzie te emigracyjne perełki mogłyby w niewielkim gronie rozmawiać na ważne tematy. Żebyśmy mogły łączyć się nie wokół poglądów politycznych, a wartości uniwersalnych. Żebyśmy się uzupełniały, a nie wykluczały.  Jednak mój wewnętrzny krytyk szeptał mi do ucha, że jest wiele podobnych inicjatyw w mieście, że kobiety się zniechęcą po pierwszym razie, że nie mają na to czasu, że im się nie zechce...
Pomysł w mojej głowie jak się narodził, tak i umarł z powodu braku zaplecza, legalnych struktur, w ramach których takie akcje mogłabym organizować.
Ale widać, raz zasiane ziarno, rzucone na żyzną glebę, nie obumiera. Wszystko przychodzi w najlepszym dla siebie czasie... 
W kwietniu pojawiło się wymarzone miejsce, można powiedzieć, w sercu polonijnym Brukseli - na Etterbeeku. Powstało tam niewielkie atelier z drewnem, głównie parkietem i stąd spontanicznie narodziła się nazwa, zaproponowana przez jedną z dziewczyn (Monikę)

Komentarze

  1. dziękuję za słowa otuchy, własnie odbyło się trzecie spotkanie w piątek 13 grudnia, frekwencja była więcej niż stuprocentowa, więc coś w tym jest! może to dobry znak! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za wspaniała grupa! Z każdej twarzy tryska radość spotkania. Serdeczności wigilijno-swiąteczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może kiedyś do nas zawitasz, sciskam serdecznie!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niesamowite! Miło Cie widzieć!

      Usuń
    2. to ja Aga piszę, nie wiem dlaczego komentarz dodał się jako anonimowy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty