Obserwatorzy

Mgliste pragnienia


Nie mogę się powstrzymać,  by nie podzielić się z Wami kolejnym mądrym słowem,  które z czeluści internetu nawiedziło mnie prawie o 2 nad ranem. Nich również Wam da do myślenia . Dobrych,  nocnych rozmyślań życzę,  dla tych, co z różnych powodów spać teraz nie mogą.
Nie jesteście sami. Ściskam ❤

"Często mamy mgliste wyobrażenie naszych pragnień, tego, co chcemy osiągnąć, bądź tego, kim chcemy być.
A przecież:
"Nie wystarczy posiadać pragnienia podróżowania, intensywniejszego życia, przeżycia czegoś. Wszyscy również posiadają te pragnienia.
Gdybyś miał wysłać wiadomość do przyjaciela, nie wysłałbyś mu liter w kolejności alfabetycznej, by sam ułożył sobie z nich wiadomość, nie wysłałbyś mu również zbioru przypadkowo wybranych słów ze słownika. Wysłałbyś natomiast spójne zdanie, takie, które niesie ze sobą pewne znaczenie." "Złote myśli"

Komentarze

  1. wiem coś o tym :-) Nie wystarczyło marzyć o domu na wsi. Długą, krętą drogę przeszłam zanim kupiliśmy dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm… nie wystarczy ! Nie można marzyć o malowaniu obrazów i jednocześnie nazywać się malarką, ciągle nie mając o tym pojęcia :)) Buziaki posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo pisarką :) mając jeszcze tyle do nauczenia... :) o sobie mówię oczywiście :)

      Usuń
  3. Tak. Właśnie dojrzewam do tej jasnej definicji i próbuję nauczyć się pewnych nawyków. Zaczęłam od porannego spojrzenia w lustro i uśmiecham się promiennie do swojego odbicia. Na początku nie było łatwo, ale teraz z radością spoglądam i uśmiecham się a odbicie też okazuje radość, że mnie widzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami najtrudniej być dobrą dla siebie samej, ja się Joasiu uśmiecham do Ciebie całą gębą! :)

      Usuń
  4. O tak marzeniom trzeba czasem pomóc:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Plany, marzenia...coś tam planuję, ale ogólnie słaba w tym jestem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywioł :) Jesteś pięknym człowiekiem, co czyni swoje życie ciekawym :) z planowaniem czy bez, ściskam! :)

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc, nie bardzo załapałam jakie mądre słowo, obudziło Cię o 2 w nocy? Jest nim "pragnienie"? Jeżeli tak, to ja pragnęłabym przespać jedną noc przez 6 godzin nieprzerwanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) :) a wiesz, że często też mam takie pragnienie :) życzę Ci jego realizacji z całego serca, właśnie udało mi się zdrzemnąć po baaaardzo krótkiej dziś nocy :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio nie planuję bardzo ważnych wydarzeń, bo życie mi je okrutnie weryfikuje.
    Owszem marzenia i małe plany są, ale aż się boję, głośno je wypowiadać...
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basieńko, ściskam, u mnie też szalony czas, kiedyś może na żywo o tym wszystkim porozmawiamy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty