Obserwatorzy

Mijn Kortenberg

Ok17 tys mieszkańców,satelita Brukseli,położona prawie centralnie między Brukselą, a Louvain. Stolica cykorii. Miasteczko nie większe od tego, w którym mieszkam w Polsce. Mało bloków, najczęściej stara flamandzka, szeregowa zabudowa, trochę nowych i starych willi. Dużo pól dookoła i w ogóle można powiedzieć- wielka wiocha, ale ja bardzo lubię to miejsce,a mój mąż i psy jeszcze bardziej. 
Najbardziej lubię łazić z psami po polach, tak jak dzisiaj.
moja ulica: Hoogveldstraat

na mojej ulicy mam też pasące się byczki:)







a to koniec  mojej ulicy-lub początek jak ktoś woli

Komentarze

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej