Obserwatorzy

Jak "Stalowe magnolie"


Są miejsca, których my kobiety zapracowane, niezłomne, świadome siebie i te poszukujące - bardzo potrzebujemy. Miejsca, w których możemy odpocząć od świata, męża, dzieci, pracy, kota i psa. Od samej siebie. Miejsca świętego spokoju, radości i łez.
Gdzie ściągamy maski - by założyć... maseczki.
Gdzie spotykamy inne kobiety. Gdzie można zadbać o higienę ciała, a pośrednio duszy.
Takie nasze kobiece "Stalowe Magnolie".
​Pamiętacie uroczy film z niezapomnianą Julią Roberts? Gdzie na południu Stanów Zjednoczonych, w niewielkim miasteczku, regularnie spotyka się w salonie kosmetycznym sześć kobiet. Ich pozornie nudne życie to wspaniała opowieść o kobiecej przyjaźni, o miłości, macierzyństwie, życiu i śmierci.

Dalej czytaj tutaj

Komentarze

  1. ufff doczytałam w kontynuacji
    bo właśnie dlatego że pamiętam film wystraszyłam się, że nie kobiecej solidarności ,a o cierpieniu i chorobie będzie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, chodzi mi o ten klimat, miejsce gdzie kobiety się odprężają i mogas o wszystkim pogadać. czasem też o cierpieniu czy chorobie, wszak to nieodłączne elementy naszego życia, niestety... Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. wiem doczytalam ;)
      i odetchnelam

      Usuń
  2. Pamiętam ten film. Pamiętam ten salon kosmetyczny i atmosferę.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty