Obserwatorzy

Kobieta jaka mialas byc.....


Nowy rok. Nadchodzi ciężkim krokiem, zmeczenie starego nie pozwala patrzeć z radością w przyszłość. Zbyt zmeczeni. Zbyt trudno bylo. Niby wiemy, że życie to nie próba generalna, ale nie żyjemy naprawdę.

Jakbys nie byla tą kobietą jaką pragniesz być. Jakbyś nie była kobieta za jaką tęsknisz.

Zbyt zajęta, zbyt zapracowana, zbyt poświecona rodzinie i światu.
Ignorujesz swoje potrzeby, ignorujesz swoje śmiałe myśli, ignorujesz swój potencjal gdy serce cichutko ci szepcze, ze jesteś w stanie pofrunąć do nieba, a rozsądek nakazuje nie narażać się na śmieszność. Gdy przyznajesz innym rację, bo tak cię nauczono.

Że wszystkim należy ustąpić,
że wszystkim należy dogadzać,
że wypada być gościnnym ponad miarę,
że ....
ostatni będą pierwszymi,
ze Bóg doceni...



                                źródło: swiat-obrazkow.pl



źródło: swiat-obrazkow.pl

Bóg...na pewno nie wybaczy ci utraconych szans, nie wybaczy niepewności i braku wiary w skrzydla, które ci dał,
nie wybaczy braku zaufania, braku stanowczosci, tolerowania egoizmu i cwaniactwa innych.
Gdzie są twoje talenty, które ci dałem ?- zapyta.
Zabrakło mi odwagi Panie- odpowiesz- Uwierzyłam przeciętnym tego świata, że jestem wróblem, kiedy uczyniłeś mnie królewskim ptakiem.
Uwierzyłam, że nie należy robić przykrości ludziom za cenę prawdy.
że gra konwenansów jest normą.

Nie odrobiłam lekcji z przykazania: Kochaj bliżniego jak SIEBIE samego.
Kochaj bliźniego. Kochaj bliźniego. Kochaj bliźniego....

Po cichutku nieśmiało zaczynasz myśleć, że warta jesteś miłości własnej,
Że ktos cię oszukał, wmawiając ci, że tak nie wypada
Że zbyt wiele oddałaś nie licząc na wzajemność.
Stoisz pusta, zmęczona, oszukana...

Ale coś się zmienia!.

Zaczynasz odnajdywać drogę do siebie samej, do wnetrza twojej miłosci wlasnej, której obcy jest egoizm. Zaczynasz mówić: TAK gdy myślisz: TAK; mówić : NIE gdy naprawdę tak czujesz.


Nigdy nie jest za pózno by pójść za swoim przeznaczeniem.
Zaczynasz swoją wędrowkę. "Jeśli wiesz dokąd pójść- poprowadzi cię tam każda z drog."

Ty juz wiesz. Nie pozwolę zmarnować więcej żadnego talentu Panie, za cenę przypodobania się ludziom, za cenę świętego spokoju - mówisz.

Dziekuj niebu za odwagę. I ruszaj.


Komentarze

  1. I takie notki, dla mnie mają najwięcej sensu. Są z serca, zazwyczaj nie lubię blogów o innej tematyce, lecz niestety nie ma za dużo blogów takich jakich ja poszukuję, lub przynajmniej ja na nie nie trafiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grеetings frоm Cаrolinа! I'm bored to tears at work so I decided to check out your blog on my iphone during lunch break. I love the knowledge you provide here and can't wait to taκe a
    look when I get home. I'm surprised at how fast your blog loaded on my cell phone .. I'm not even uѕing WIFI, just
    3G .. Anyhow, аmazing blog!
    Look at my webpage :: truck freight brokers

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty