niedziela, 27 listopada 2011

Sypialnie: w poszukiwaniu inspiracji

Sypialnia- szczególne miejsce. Każdy ma swoje o niej wyobrażenie. Dla mnie sypialnia to ciepło, prostota, drewno, biel i pastele. Trochę taki buduar. Sterylne w wystroju sypialnie, laboratoryjne-przerażają mnie. Tu gdzie wypoczywam musi być miło,pod ręką ulubione czytadła, książki "przewodniki", które można czytać bez końca otwierając na "chybił-trafił".No i fiolet. Tajemniczość. Przewodni kolor mego bloga. Najwyższe wtajemniczenie. Kobiecość. Aby nie było za smutno, lubię przełamać fiolet kropla bieli.

A oto sypialnie, które z różnych względów przypadły mi do gustu. Inspiracje zaczerpnięte z portalu : urządzamy.pl ( archiwum murator)














Chciałam dodać jeszcze kilka aranżacji moich własnych sypialni, ale nie wiem jak to się stało, ale na kompie zachowały się tylko nieliczne fotki z początkowej fazy urządzania. Teraz moje wnętrza odbiegają trochę wystrojem od tego co prezentuję, ale nie mogę odnaleźć stosownych zdjęć. Powrócę jeszcze do tego tematu, obiecuję. Póki co, kilka starych zdjęć...










3 komentarze:

  1. piękne wnętrza :) bardzo gustownie urządziłaś swoje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaa mam ten sam obraz słonia :-))))Mam do niego jeszcze zebry ;-)

    Zrobię zdjęcia i wyślę ci na maila :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki Weronika i Aneta; o widzisz Anetuś, wiele nas łączy, nawet słonia mamy takiego samego :):):)

    OdpowiedzUsuń