Obserwatorzy

Moje Siemiatycze

Urocze prowincjonalne miasteczko na kresach wschodnich. Szkoda, że lata świetności ma za sobą. Ostatnia dekada była naznaczona marazmem, brakiem pomysłów, zaprzepaszczonymi okazjami na rozwój.A warunki do rozwoju ma wspaniałe: czyste, zielone tereny, nieograniczona możliwość rozbudowy infrastruktury, różnorodność kulturowa.....
Mam nadzieję, że zmiana władz spowoduje przebudzenie i rozkwit miasta, o ile prywata i ambicjonalne przepychanki "na górze" nie zwyciężą jak często bywa w naszej polskiej codzienności...

Prezentowane zdjęcia pochodzą z:
www.skyscrapercity.com





Komentarze

  1. Mam nadzieje , ze sie kiedys tam wybiore ! Lubie wschodnia Polske :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej